onsdag 17 mars 2010

Längtar!

Nu har jag nått att längta till och se fram emot. Skickade ett mail med en förfrågan i lördags och idag fick jag svar. Så nästa lördag blir det nog så att jag ska få göra något som jag drömt om att få göra ett bra tag, och det blir inte så där tokdyrt som jag trott att det skulle kunna bli.

Dagen i dag har bestått i att skriva på examinationsuppgiften, så nu är den NÄSTAN klar :p Har lite kvar som jag tänkte ta i morgon, men jag måste bara hitta nått bra i någon litteratur som jag kan referera till också...det är ju det som tar tid. En vetenskaplig artikel har jag hittat och det känns bra. Den passade in riktigt bra tycker jag...hoppas bara hon som "rättar" den också tycker det.

Wilma har varit på 3 års kontrollen idag, 96 cm lång och 17,4 kg tung är lilla damen ;) Kort och tjock alltså ;) Precis som sin mamma...ja i allafall då jag var liten :p Nu är jag väl mest bara kort...eller hur det nu va...haha

Snart är det helg, då är det klädbytardag fredagkväll och lördag och på söndag ska Wilma på kalas hos Clara. Där nånstans ska jag även klämma in en storhandling har jag tänkt :p Blir till att trolla med knäna eller nått ;)

Nu ska jag resten av kvällen mysa med min gubbe...om han nu har tid med det. Han hörde nått ljud som fick hans fulla uppmärksamhet, så då är nog inte frun så intressant ;) :p

Kram!

Inga kommentarer: