måndag 1 mars 2010

I dag gjorde jag det...

Åkte in till stan då jag slutade, gick med bestämda steg till Grafit... Gick sen därifrån med en MacBook Pro :D ;) Så nu sitter jag här med min nya fina dator. Lite annorlunda än min andra är den, lite nytt att lära mig...men ack så fin. Är redan störtförälskad i den ;) Även de andra här hemma verkar gilla den :p Jesper sa att mammas dator är finast här hemma, och sen tyckte han att han skulle få min andra :p Haha, han har humor pojken.

 Den är så fin, så fin...

Så trots all den hemska snö som har kommit och att dagen varit rätt långtråkig med väldigt lite att göra så känner jag mig nöjd. Har fått en hel del gjort på examinationsuppgiften, så den kommer förhoppningsvis att bli färdig rätt fort sen då jag sätter igång och skriva den på datorn.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva...trötthet och smärta är nått som plågar mig mest hela tiden. Men jag försöker "tränga bort" den så gått det går under dagtid för att orka med... Sen att jag däckar då jag kommer hem...ja det är smällar jag får ta.

Nu är det "bokat" och klart...den 9 april ska bli en spännande kväll. Ska bli kul! Igen ska jag och Evelina få uppleva nått fantastiskt ;)

Nä nu ska jag se om det är nått mer jag ska flytta över från min andra dator innan det är dax att krypa ner under täcket och SOVA!

Kram!

Inga kommentarer: