söndag 28 februari 2010

Slut på februari

Ännu en månad har gått...och jag fortsätter att fundera på vart tiden tar vägen. Hinner liksom inte med :p Ändå känns det som en hel jävla evighet innan det blir vår och sommar. Är så otroligt less på denna snö och kyla att jag funderar på att dra täcket över huvudet och stanna där tills det är plusgrader dygnet runt :p

I dag har jag försökt vara duktig. Har i allafall tvättad veckans skörd av tvätt. Börjar fixa med kläderna som ska märkas till klädbytardagen, sorterat ut kläder som Maja och Jesper vuxit ur och lagt lite "nytt" till Wilma.

Middag intogs i trevligt sällskap av familjen Nordlöf, smaskig fläskfilé gryta och ris...mums! Barnen har fått leka och bråka och vi har hunnit surra lite. Mycket trevligt...och länge sen sist.

I morgon är det praktikdax igen, bara 9 dagar kvar på detta underbara ställe... Känns lite trist måste jag säga. Trivs verkligen jätte bra.

Om bara 12 dagar fyller Wilma 3 år, och hon längtar. Pratar om att hon vill ha kalas, gärna på Leos lekland, och vilka hon vill ska vara med... Vi får se vad som händer...om det går att genomföra. Ett kalas måste ju lillgumman få ha i allafall. Måste bara se till att få mig i väg och fixa present till henne. Har köpt en redan, hittade en klänning med Snövit och de sju dvärgarna på Tradera som jag inte kunde låta bli. Passar perfekt till en liten donna som älskar Snövit ;)

Nu blir det sängen för mig... Gissar att vi måste kliva upp tidigare i morgon för att få oss i väg...och sen har de väl precis plogat då också skulle jag tro. *suck* HATAR snö och vinter!!!

Kram!

Inga kommentarer: