fredag 5 februari 2010

En tand fattigare

I morse var det dax för det fruktade tandläkarbesöket :s Det måste nog vara det värsta man kan göra...att gå till tandläkarn alltså. Jag hade typ ångest då jag sätt där i väntrummet, och inte blev det bättre då jag väl satt i stolen. Blev bedövad på 3 stället i munnen och gick väl relativt bra...till det var dax att börja gräva i munnen...då kom tårarna :s Fy satan! Tur de är lugna och trevliga och lyckades lugna ner mig.

En halvtimme senare var jag klar, en tand var lagad och en visdomstand var utdragen. Fick en ny tid för att ta den andra i mars. När jag kom hem satte jag mig med datorn i sängen för jag hade tänkt skriva på uppgiften till på måndag...men jag somnade med datorn i knä :p Så jag vek i hop den och la den åt sidan och sov vidare... Var upp en sväng på toa och skulle sen försöka äta nått, men väl i köket höll jag på svimma. Så yr och kallsvettig trevade jag mig tillbaka till sängen och ringde Magnus och bad han sluta tidigare för att hämta tjejerna på dagis...Jesper var redan hämtad av farfar... Sen sov jag vidare en stund till. Totalt har jag under dagen sovit ca 6,5 timme :p och jag är toktrött nu.

I morgon blir det en sväng till Lövånger och kolla kaminen igen, sen ev. en sväng till stan för att kolla om nya inneskor till mig och sen storhandla. På kvällen ska Magnus ut och äta med sitt jobb så det blir jag och barnen som får äta nån go middag och sen mysa i soffan eller nått.

Skulle dessutom behöva plugga...men motivationen är inte på topp, så hur det blir med den saker återstår att se. Fick i allafall veta hur förra gick och det ser ut som om det bidde ett G i allafall... Så vi får se om jag tillåter mig själv att misslyckas på kommande tenta och ta en omtenta istället. Beror lite på hur jag börjar känna mig.

Nä om man skulle ta och krypa tillbaka ner under täcket igen... Ha en fortsatt trevlig fredagkväll allihop!

Kram!

Inga kommentarer: