torsdag 11 februari 2010

Som vanligt igen

Ja nu är allt som vanligt igen...eller nja inte riktigt, men nästan. Jesper är då sig själv igen idag, så det var nog bara en släng av magsjuka han hade. Får väl gå och vänta på att tjejerna eller nån av jag och Magnus ska trilla dit då... Men jag hoppas vi slipper :p

Alla barnen är hemma, så jag sitter nere i källaren och kämpar på med pluggandet...mindre än ett dygn kvar till tentan. Undra om jag kommer att kunna allt jag ska? Jag hoppas det... Tyvärr så vaknade jag med en extremt värkande rygg och huvudvärk, men jag kämpar vidare ändå även om koncentrationen inte är på topp. Men det är motivationen i allafall ;)

Snart är det helg igen...undra vad som händer då?

Nä, åter till pluggandet. Slut på pausen ;)

Återkommer kanske i kväll...

Kram!

1 kommentar:

Maria K sa...

Vad kul att du har motivation. Kan du inte skicka hit en släng, för min har inte uppdagat sig än. Lycka till med tentan imorgon. Hoppas att du/ vi klarar den.
Kram