onsdag 10 februari 2010

Trevligt...

Det verkar som om vi har fått magsjuka i huset... Jesper kräktes 2 ggr i går kväll, någon gång i natt och 2 ggr i dag. Han är helt slut stackarn. Än så länge är det då ingen annan som känner av nått, och jag hoppas att vi andra slipper...hur stora de oddsen är :p

Måste säga att lite skadad blir man allt av allt pluggande :p Har frågat ut Jesper om han har ont i magen, klämt på magen, lyssnat med stetoskop på magen osv. Sen sa jag till Magnus att om inte tjejerna trillat dit på magsjuka i morrn och han fortfarande är dålig så kan det vara en appendicit ;) JA! Det är en av sakerna jag läst om nu och har tenta om på fredag. Just ett sånt där typiskt svar som barn ger vid det fick jag av Jesper. Frågade VAR i magen han har ont och han pekade mitt på naveln :p

Jaja, det återstår att se om det bara är en "vanlig" magsjuka eller om det är nått annat :p ;)

Jag kämpar på med pluggandet och motivationen hänger med ;) Hade tänkt försöka läsa hela dagen i morgon också...om man inte ligger och kräks vill säga :p Vill verkligen klara denna tenta så jag får köpa mig en ny dator NU!

Har hunnit med en promenad efter middagen. Det var väldigt länge sen jag och Evelina gick, så jag hoppas att vi fortsätter nu och gör detta till en god vana ;) Det är så mycket trevligare att gå två än att gå ensam...

Funderar på sängen nu...börjar vara rätt så trött och ögonen går i kors känns det som. Vem vet, det kanske inte blir så mycket sömn i natt *gäsp*

Kram!

Inga kommentarer: