tisdag 9 februari 2010

Vet ni vad...

Jag tror minsann att motivationen har hittat hem igen :p Satt här i eftermiddag och klurade på hur jag skulle kunna hitta motivationen, och tänkte att om jag peppar mig själv med att om jag skriver G på tentan så får jag byta dator. Visst, jag har hur som helst tänkt byta men i så fall inte förrän i sommar... Men klarar jag tentan på fredag så gör jag det redan när tentaresultatet kommit ;)

Då blir det en sån här fin dator, en MacBook Pro 13"

Vill ju så gärna ha en, så nu fan ska jag plugga så hjärnan går på högvarv. SKA klara tentan, SKA ha en ny dator ;)

Ibland måste man få peppa sig själv så här, särskilt då det går trögt. Jag har dessutom inte "unnat" mig eller skämt bort mig för att jag varit duktig och klarat tentor. Har inte fått U på en enda tenta och det tycker jag är bra... Känner mig lite stolt faktiskt ;) Det får jag väl?

Nu ska jag i allafall krypa ner under täcket och läsa lite till innan jag ska sova... Det är ju en ny dag i morgon igen...med ett möte inplanerad även då...

Kram!

2 kommentarer:

Myzan sa...

Lycka till med tentan!!

Anonym sa...

Lycka till!
Å du kan skicka den gamla till mig då, måste ju se om Mac e så bra som du säger ;))
Peppkramar