söndag 7 februari 2010

Jahapp

Då var även denna helgen över...hur nu det gick till :p Inte har man då gjort nått vettigt heller.

Idag har jag som vanligt tvättat bort veckans tvätthög. Magnus har bytt generator i bilen så nu ska den rackarn fungera... Där vid lunch kom farfar och lånade Jesper för en skidtur ;) Då passade vi andra på att tvär fara till stan för att köpa nya inneskor till mig att ha då det är dax för praktik och sen jobb.

När vi kom tillbaka och skulle hämta hem Jesper blev vi kvar hos farmor och farfar och blev bjuden på middag. Skönt, då slapp man fixa den idag ;)

Borde egentligen ha pluggat idag...men det har det inte blivit mycket av... *suck* Totalt omotiverad är jag tyvärr just nu. Men jag har ju några dagar på mig att hinna lära mig "allt" vi ska kunna :p Eller nått!

Ska nog kasta mig på soffan nu och bara vara...ungefär som vanligt då...sen blir det sängen!

Kram!

Inga kommentarer: