onsdag 3 februari 2010

Inte min dag i dag heller

Min dag började inte så vidare bra...inte för att det som hände var någon större katastrof eller så, men det var inte kul i allafall. I all stress med skrikande och bråkiga barn så glömde jag dra ur sladden till motorvärmaren på svärfars bil då vi skulle fara, så väl framme vid Jespers skola så kör jag av sladdhelvete :s

Än en gång fick sig Magnus ett samtal. Denna gång skrattade han bara och tyckte att jag kunde komma förbi då jag slutade och hämta en ny kabel. Väl där fick jag höra att jag var minsann inte ensam om det inträffade, en av försäljarnas fru hade gjort det en antal gånger. Det kändes ju bra att höra ;)

Efter middagen i dag då jag satt och skrev av anteckningar som jag missat förra veckan då jag var hemma med tjejerna kände jag hur det sakta kom krypande en ilsken huvudvärk. Från ryggen, upp i nacken och vidare upp i huvudet fram över ena ögat. Till slut var det så skärande att jag trodde jag skulle svimma :s Lite massage, 2 citodon och en varm vetekudde senare känner jag mig lite bättre...men långt i från bra. Det har nu varit några dagar med denna hemska värk, och inte blir det bättre med all stress runt om mig...

Till råga på allt detta så går hjärnan på högvarv, oj vad jag funderar. Har alldeles för mycket där inne just nu, alldeles för många tankar... Vet inte vart jag ska börja med att sortera upp de, kanske inte ens går sortera upp de... Jaja, det får vi se. Kanske då det lugnar ner sig lite...om det nu gör det.

I morgon ska vi på studiebesök på operation. Ska bli skoj, fast jag redan varit där...och då dessutom sett på under en operation.

Fryser, är trött och har ont... Så nu blir det en tekopp och sen åter till sängen. Vi får se om jag orkar plugga eller om det blir tv-tittande eller slösurfning innan det är dax att sova.

Kram!

Inga kommentarer: