lördag 6 februari 2010

Trött

Trots att jag sov flera timmar i går på dagen och sen hela natten så är jag jätte trött idag. Somnade i bilen då vi hade varit och kollat kamin i Lövånger. Sen höll jag på att somna på väg hem från Maxi efter vi storhandlat :p Hoppas tröttheten snart ger sig...gillar inte att vara så här trött.

Har idag pratat med min syster och bokat in en privat sittning med Anette som kommer upp i april. Så den 9/4 är det dags igen att få uppleva nått superhäftigt! Längtar! Finns så mycket jag skulle vilja veta och som jag kanske får veta då...

Varför går helgerna så sjukt fort? Den här är ju snart över...bara söndagen kvar nu. Sen en ny vecka som kommer rulla på med en rasande fart med nått typ av möte varje dag och tenta på fredag. Hoppas nu bara att motivationen till att plugga infinner sig...annars kommer det inte att gå så vidare bra...

Nä...har inte så mycket mer att skriva...åter till att glo på tv och slösurfa.

Kram!

Inga kommentarer: