onsdag 24 februari 2010

Lever

Om än nätt och jämt... Dagarna och en och annan kväll går ju åt till vfu:n. Trivs jätte bra och vill inte att tiden ska går fort så det är över. Vill alltid vara kvar där ;) Får hoppas på att återkomma dit, kanske för att sommarjobba eller nått... Ska prata med de i morgon och höra om det finns möjlighet till det.

På tal om jobb så ska jag jobba några timmar på lördag på Lövgränd. Trevligt att få träffa de boende och trevligt att få sig lite pengar ;) Kanske finns möjligheten till sommarjobb där om det inte finns där jag är nu... Känner mig inte så orolig över det egentligen. Kommer nog att kunna hålla mig sysselsatt i sommar.

Jag är trött...och jag har ont. Den här veckan har varit en riktig svacka. Smärtan och tröttheten har mig i ett järngrepp :s Hoppas på att det snart ska lätta...behöver en paus nu.

Så nu blir det natti, natti för fru Carlsson. Ska försöka drömma söta drömmar och vara utvilad i morgon bitti då det är dags att vara duktig ;) Tror dagen kan bli intressant i morgon...

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Natti natti!
Kram