måndag 8 februari 2010

Måndag igen

och bara en vecka kvar tills det är dax för praktik ;) Längtar massor! Tyvärr så är det ju en tenta som ska skrivas före det och min pluggmotivation är verkligen inte på topp. Fattar inte HUR jag ska lyckas skriva G på fredag... :p Vet att det inte är hela världen om jag inte gör det, men det vore skönt att ha det bortgjort.

Idag har vi haft PBL-seminarium, och det gick riktigt bra. Var lite orolig att jag inte fattat hur uppgiften skulle göras, men tydligen så hade jag det. För alla hade gjort på samma sätt, så antingen var det rätt eller så hade alla fattat fel :p

Har även hunnit med ett möte i dag, och jag hoppas att det var givande...men det tar nog ett tag innan jag är helt säker på det.

Längtar till april då jag ska träffa Anette igen. Ska bli riktigt spännande och höra vad hon säger den här gången ;) Känns bra att ha nått att se fram emot...

Borde egentligen plugga lite till innan det är dax för sängen, men jag är så otroligt trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Jobbigt! Så vi får se hur det går...om jag somnar med pappren i handen igen ;)

Fick förresten hem en sak jag köpt på Tradera som jag kommer att ha användning av nu under praktiken....

 
En sjuksköterskeklocka med utbytbar hållare

Nä...plugg, plugg, plugg!

Kram!

Inga kommentarer: