tisdag 16 februari 2010

Favorit i repris

Ja jag kör en favorit i repris och börjar första veckan på vfu:n med att vara sjuk. Satan, jävla skit och helvete! Har verkligen inte tid med detta... Men kan tyvärr inte göra så mycket åt det annat än att stanna hemma och krya på mig.

I går efter middagen började en konstig känsla i magen, vid sju la jag mig i sängen för att jag orkade inte vara upp. Där låg jag och tittade på tv till just innan nio då det var dax att tillbedja porslinsguden. Hela natten har jag haft ont i hela kroppen och knappt kunnat sova, vridit och vänt på mig. Så hela dagen i dag har spenderats i sängen...sovandes typ.

Nu känner jag mig lite fräschare och har i allafall vågat mig på att äta en apelsin utöver saftsoppan jag smuttat på hela dagen.

Säger då det, fy fan för att ha magsjuka. Det är nog det absolut värsta man kan ha... Att man sen är 5 st i familjen som ska gå igenom det är inte kul heller. Det blir MÅNGA dagar med VAB. Men snart så...snart ska vi väl vara tillbaka på banan allihop.

Vad det gäller fredag så kanske det ordnar sig ändå...fast vi kanske måste skippa att gå ut och äta före. Men bara jag kan fara och se musikalen så är då jag nöjd i allafall! Det är ju DET som jag sett fram emot så länge ;)

Nu ska jag krypa ner under täcket igen.

Kram!

Inga kommentarer: