fredag 26 februari 2010

Fredag

Veckorna bara springer fram och nu är det redan fredagkväll igen. Hinner inte riktigt med... Det hade inte gjort något om tiden hade gått lite saktare.

Idag blev det en snabbsväng till stan för att lämna in årsräkningen så jag får några extra kronor där maj eller juni. Sen kollade jag om en kofta/cardigan på Cubus som jag har i 3 andra färger och vill ha i rosa men den fanns inte i min storlek :( Så för att få mig en sådan så måste jag nog kolla Cubus någon annanstans... Kanske ett uppdrag för nästa helg... :p Piteå har väl Cubus också va?

Passade även på att äta en god lunch med Evelina som följde mig... Vi åt på Wok and roll, och det var jätte gott.

Väl hemma hämtade jag alla barnen. Det var bara Jesper som var glad att se mig. Både Maja och Wilma fullkomligt bröt i hop när de såg mig...inte ville de hem inte :p De trivs bra där på Kojan mina barn. Ett bra betyg till fröknarna alltså ;)

När vi väl kommit hem så kom det två kompisar till Jesper och ville leka. De lekte en stund och tillslut hamnade de framför tv:n där Maja och Wilma satt och tittade på Barbie och de tre musketörerna... De satt som klistrade och tittade ;) Efter de sett klart den lekte de en stund till innan Jesper ber de att gå hem för att han inte orkar leka mer :o Ser att han inte ser pigg ut och mycket riktigt...pojken har ju lite feber och sen klagar han på ont i huvudet...

Nu sover han i allafall...så jag hoppas han känner sig piggare igen i morgon. Har inte tid med att ha sjuka barn igen :p Varken tid eller råd har vi... FK är ju inte snabb att betala ut pengar då man VAB:at.

I morgon blir det en stunds jobb för mig. Ska bli trevligt... Nu blir det snart sängen för mig. Är så otroligt trött och sängen ser väldigt lockande ut :p

Trevlig helg allihop!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp.... Cubus finns här :)
Trevlig helg på er!
Kram