torsdag 18 februari 2010

Det har ordnat sig!

För första gången på länge går jag omkring och känner att allt känns bra. Den här dagen har varit HELT fantastiskt super bra.

Började idag (äntligen) på den vfu plats som jag längtat till och jag kan redan säga att det kommer nog att bli så bra som jag hoppats på. De som jobbar där är ju helt underbara. Alla som jobbat i dag har då i allafall varit det, glada, trevliga och tillmötesgående. Jag har känt mig välkommen! Nått jag ytterst sällan kände mig då jag var på 2:an...

Riktigt kul var det att träffa den barnmorska som var med då Wilma föddes...det är ju snart 3 år sedan :p

Sen fick jag här i kväll veta att det ordnat sig med barnvakten. Farmor har fått komma hem igen så de åker och hämtar de på dagis och vi kan fara och äta på Tatung som planerat. Jag blev jätte glad då jag hörde det...

En till sak men dagen, jag har inte haft det minsta ont idag. Så i dag har jag orkat busa ORDENTLIGT med ungarna...tror de blev mer slut än mig :p Fast mina knän blev helt slut... haha Agerade häst åt de. Den stackars hästen fick då inte mycket vila inte...knappt matro i "stallet". Men nu sover de alla tre nöjda och glada i sina sängar...och det ska jag med snart också göra. Fast först ska jag fortsätta att njuta av denna underbara känsla av lycka som jag känner...en känsla som jag allt för sällan känner...

Tänka sig att i morgon är det dax...rad 2... Det kommer att bli toppen!

Ha det bra alla läsare så kanske jag slänger in ett inlägg i morgon kväll då vi kommer hem ;)

Kram!

Inga kommentarer: