torsdag 25 februari 2010

En annan syn

Har idag fått en annan syn på livet... Har fått se något som jag aldrig sett förut, något jag aldrig trodde jag skulle få se, något som jag inte trodde såg ut så där... Både tragiskt, fantastiskt, häftigt och lite läskigt på samma gång.

Men jag har haft en bra dag. För varje dag jag är där och får lära mig en massa och göra massa saker jag redan "kan" så känner jag mig mer och mer säker på det jag gör. En härlig känsla... Tänk att det kommer nog att bli en sjuksköterska av mig i allafall... Trodde jag aldrig för 2 år sedan då jag började fundera i de här banorna :p

Nu är det helg för mig. Är ledig i morgon. Då ska jag hinna med en sväng till stan för att lämna årsräkningen och sen läsa lite och kanske skriva lite på examinationsuppgiften. Måste i allafall börja kolla i böckerna om det står nått vettigt att referera till. Sen kanske jag skulle ha tagit mig för att börja fixa med kläderna inför klädbytardagen i mars...tiden springer ju fram så det måste börjas med snart.

Hoppas det trillar in ett mail i morgon med tentaresultatet...vill veta NU!

*gäspar stort* Nä, sängen nästa för mig...

Kram!

Inga kommentarer: