torsdag 11 februari 2010

Snaaaaart

Bara 12 timmar kvar till tenta... Sitter här och funderar om jag har pluggat tillräckligt, om jag kommer att klara tentan, om jag kommer att få köpa ny dator snart... Vill ju det sååå gärna. Bara det inte blir så jag får en "black out" då jag sitter där i morgon bara för att jag så himla gärna vill klara den.

Snälla alla mina läsare, håll tummarna för mig i morgon! Kan behöva det känns det som...

Vi får se om jag efteråt hinner med en sväng på stan och kanske går in en sväng på Grafit och känna lite på en MacBook Pro :p Skulle dessutom ha haft ett par strumpbyxor till nästa fredag. Funderar på ett par i nån trevlig färg...ska ha en svart klänning, så kanske ett par rosa :p ;) haha Ja vi får se.

Nu måste jag göra nått åt kurret i min mage och sen blir det go´natt för fru Carlsson, så jag är utvilad i morgon.

Kram!

Inga kommentarer: