söndag 21 februari 2010

Helgen är slut

Då var denna helgen slut...en helg som jag kommer minnas länge, i allafall fredagen. Känner mig så himla glad då jag tänker tillbaka på min fredag... :D För många så kanske det inte är så märkvärdigt, men för mig är det det. Allt som hände var för mig väldigt speciellt, och att det hände under samma dag gjorde saken bara bättre ;)

I morgon är det måndag igen och jag ska tillbaka till min underbara vfu plats. Trivs som fisken i vattnet kan jag säga för den som inte redan hajat det ;) hihi Ska bli spännande att se vad jag får vara med om i morgon då. Hoppas det snart kommer den "perfekta" patienten att göra examinationsuppgiften på, så jag kan påbörja den...

Fy tusan vilket trist väder denna helg har bjudit på. Kallt och i dag även blåsigt. Inte undra på att värken i ryggen kom som ett brev på posten i går morse :s Så nu får gå omkring i citodondimma blandat med lyckorus efter fredagen... Så bli inte förskräckt om ni träffar mig och jag är knäppare än vanligt ;) :p Haha!

Satte i hop ett litet kollage i går med alla bilder som är tagna då jag träffat Brolle och jag kan då säga att jag gillar inte att se mig själv på de första inte :p Det har hänt massor sen första gången i maj -06 och jag måste säga att det är bara till det positiva :p ;)

Äh, vad tusan...slänger in bilden. Ni som inte gillar behöver inte titta :p Men för vissa blir det ju lite ögongodis...moaha!

 
Från maj -06 till februari -10
Söndagskvällen kommer att bestå i att mysa i soffan och sen försöka få sig i säng i tid...hur nu det kommer att gå :p Måste ju orka med den nya veckan som vi har framför oss... Hoppas på att tentaresultatet kommer under veckan, så jag får veta om jag måste plugga mer eller kan lägga det bakom mig och fara och köpa mig en MacBook Pro ;)

Hoppas er helg också varit bra.

Kram!

2 kommentarer:

Emma sa...

Jättefint collage :D
Lycka till imorgon på praktiken.
Kram!

Myzan sa...

Akta dig Maria så jag inte börjar stalka dig... hehehe