lördag 27 februari 2010

Jobbat

Idag har jag jobbat i princip hela dagen, 9 timmar blev det. Det har varit 9 timmar med lugn och ro ;) Det var bara 2 brukare som var hemma och den ena åkte i väg på hockey... Men det är trevligt att vara där. Änne mer skoj blir det då lönen trillar in på kontot ;)

Fattar inte, ena dagen är det sjukt kallt ute och när temperaturen stiger någon grad ja då ska det snöa. Visst fan borde det räcka med snö och kyla nu? Nu vill jag att det ska börja bli VÅR! Vintern har varit alldeles för länge nu. Tur ändå att tiden går fort.

I morgon MÅSTE jag börja fixa med kläderna till klädbytardagen. Så jag gissar att jag går ner i källaren och så skickar jag ut Magnus för att skotta snö ;) Låter som en bra arbetsfördelning tycker jag.

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv till jag somnar ;)

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Natti natti!
Kramen :)