fredag 12 februari 2010

Härligt!

Tentan är avklarad och magkänslan säger mig att det gick rätt bra. En klok person har sagt att man ska lita på magkänslan för det är den rätta ;) och jag tror på det jag... I allafall idag :D För i så fall kommer jag att bli ägare av en MacBook Pro i mars ;)

Nu är helgen här och jag har INGA måsten alls i helgen vilket känns riktigt skönt. Kan göra precis vad jag känner för med andra ord ;) SKÖNT! Kanske kommer jag mig för att börja fixa med kläderna inför klädbytardagen i mars, så slipper jag stressa då det närmar sig.

Om bara en vecka sitter vi där igen...och tittar den bästa musikal jag nånsin sett. Har visserligen bara sett en enda i mitt liv, men det är också den bästa ;) haha! Hoppas och tror att det kommer att bli en mycket trevlig kväll. Först go´middag på Tatung och sen musikal med ögongodis ;) mmmm Kan nog inte bli bättre.

Har suttit här i kväll och kikat på lite youtube klipp och nu längtar jag ÄNNU mer än tidigare ;) Sen blir man så otroligt glad av det också. Bättre än alla lyckopiller i hela världen skulle jag tro...haha! JA, jag är knäpp ;)

Sprang en snabbis genom stan efter jag skrivit tentan och ätit god lunch med Maria K och Carina. Hittade ett par rosa strumpbyxor att ha till klänningen och så köpte jag ett par svarta knästrumpor också. Vad tror ni, kan jag ha så här nästa fredag?

 
Haha! Jesper kom visst och dammsugade mitt i allt :p

Funderar på att bleka hela mitt hår, brukar ju ha ljusa slingor men de är nu bortklippta. Så mitt hår är omöjligt att göra nått med nu... Vi får se om det blir i morgon.

Bara barnen kommer sig i säng ska vi titta på film och mysa i soffan...bara ta det lugnt. Ska bli skönt.

Hoppas att ni andra också har en trevlig fredagkväll.

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer med den kloka personen. Själv kämpar jag förfullt med att lita på magkänslan, men det blir lättare å lättare :)

Nog kan du ha på dig det där. Önskar att jag kunde ha sånt, men det kommer jag :)

Trevlig helg på er alla!
Kram söstra

Maria K sa...

Wow, vilken babe! Klart du kan ha det där :-).
Kram

P.S: Strumbyxorna var snygga...för att vara rosa ;-)