tisdag 2 februari 2010

Inte alls konstigt

Idag både blåser och snöar det :s Så det är inte alls konstigt att jag hade ont i går...eller att humöret och tålamodet inte var på topp.

Inte är det så mycket bättre i dag. Får kämpa mig genom dagen skulle jag tro. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner under täcket igen och SOVA! Är så otroligt trött att det är rent jobbigt...sen smärta på det och man blir som en zombie :s

Bara tisdag och jag längtar redan efter helg!

Jaja, bara kämpa på genom tisdagen. Nu väcka Jesper så han blir klar innan vi måste åka. Sen skola med föreläsningar och träffa alla goa brudarna ;)

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har samma skitväder här! Längtar bara till sommaren nu och hoppas jag är nära mitt mål då =)

Hoppas dagen ändå har blivit bra!

Många kramar från storasyster