fredag 19 februari 2010

En helt UNDERBAR dag!

Det här nog den underbaraste dagen på VÄLDIGT länge. Kan inte minnas när jag varit så här glad en hel dag. Det känns fantastiskt...


Började redan på morgonen när jag fick frågan om jag skulle vilja vara med under en förlossning. Självklart ville jag det! Så innan lunch hade jag varit med om min livs första förlossning vid sidan om. Vilken fantastisk upplevelse! Jag är helt såld på det där yrket nu. Var jag inte säker tidigare så är jag då det nu, jag SKA bli barnmorska!


Sen fick jag även hjälpa till med att efterskötningen av bebisen och lite annat... Så mysigt så. Tänk att man glömmer bort hur små de egentligen är. Den här bebisen var lika liten som Wilma, och jag kan knappt tro att hon varit SÅ liten :p Min lilla klump ;)


Fick även sluta tidigare då de hörde att jag skulle bort i kväll, och det var snällt. Då slapp jag stressa :p Så hem och snygga till sig och sen i väg och hämta Magnus på jobbet. Vi for in till stan och Vintergatan för att vänta på Evelina, Danne och Evelinas pappa för att först kika lite på Brolle som skulle spela sin nya singel och signera och sen till Tatung för att inta lite mat.


Så idag har jag ÄN EN GÅNG fått träffa honom, och krama honom. Så underbart kul att han kände igen oss, kallade oss t o m "sina tjejer" ;)
En lycklig Trollmamma och Brolle...än en gång!

Musikalen var lika bra...nä BÄTTRE den här gången. HELT UNDERBAR!!! Han är verkligen bäst! Det var lika magiskt denna gång som förra...om inte mer vissa stunder ;)
Ska se till att ladda upp klippet jag filmade på Vintergatan då han sjunger sin nya singel... Super bra! Dessutom missade ju Evelina det, så för hennes skull om inte annat ;)

Nu blir det sängen för mig...ska drömma väldigt söta drömmar hade jag tänkt!

Kram!

1 kommentar:

Emma sa...

Vilken fin bild på er två!! :D
Kul att du fick träffa honom igen.
Han är bara bäst ja... *ler* jag har ju också fått träffa honom nu. (Centralen den 10 februari) Jag har inte lika fina kort på honom som du men super glad över att äntligen få träffa honom det är jag. Och den onsdagen lever jag länge på... :D

Hoppas att är bra med dig annars.
Kram!