lördag 6 mars 2010

Ingen bra dag...

Idag kommer jag att klaga...så gillas det inte är det bara att sluta läsa här och nu!

Smärtan har mig i ett järngrepp. Finns nog inte många millimeter på denna kropp som inte värker idag :s Skulle tro att det är en kombination av hur jag mår och stressen som gör att kroppen stretar emot. Tur i allafall att det är helg och att jag slipper vara på praktiken och ska göra mitt bästa. Orkar knappt med mig själv idag...

Kan knappt gå för att benen värker och är som kokt spagetti, armarna känns som om det blivit utsatta för styrketräning i flera timmar, ryggen känns som om den är full med brinnande maskar under huden... Huvudet hänger då minsann inte med för fem öre, försöker jag berätta nått så blir det bara helt galet... Gillar inte alls då det är så här. Har t o m sovit 1,5 timme efter middagen, men känner mig lika död ändå :s

Har idag varit på stan med småbrudarna så de fick klippa luggen. Så nu ser de nått igen ;) Sen for vi på Solbacken för att storhandla, och de var jätte duktiga och snälla hela tiden...så jag fick vara en stolt mamma idag ;)

Sen har jag börjat märka kläder till klädbytardagen. Undrar HUR jag ska hinna med allt :p Måste se till att sätta mig med det i morgon också. Kanske skulle jag ha satt Magnus i jobb med det också ;) Ja vi får se...

Nu ska jag snart ta och krypa ner under täcket och hoppas på att kunna sova i natt.

Kram!

Inga kommentarer: