söndag 14 mars 2010

Söndag

Slut på helgen och slut på veckan. I morgon är det måndag igen, en måndag då jag faktiskt kan ta det relativt lugnt. Det som står på schemat är att skriva på examinationsuppgift, har tänkt att den ska vara inskickad innan jag ska och hjälpa till på klädbytardagen på fredagkväll. Då slipper jag ha det hängande över mig resten av helgen utan kan göra vad jag vill ;)

Sen är det bara tisdag som jag måste på skolan, onsdag har vi streamade föreläsningar att se på och Wilma ska på 3 årskoll och jag har läkarbesök...torsdag och fredag är det självstudier och examinationsarbete som gäller ;)

Idag har jag varit duktig. Märkt klart kläderna till klädbytardagen...har säkert mer jag skulle kunna märka men det orkar jag inte leta fram, tvättat, renbäddat och städat lite. Hunnit med en promenad med Evelina har jag också gjort idag. Tyvärr så är jag inte så energirik så det har inte gått så fort det jag har gjort...men gjort är det.

Ska snart gå och lägga mig, känns inte som det är någon större vits att sitta här och halvsova. Totalt slut i både kropp och knopp...

Kram!

Inga kommentarer: