onsdag 10 mars 2010

Halva veckan har gått

Det är redan onsdagkväll och jag fattar inte vart tiden tar vägen. Bara en dag kvar på praktiken...lite tråkigt tycker jag, men samtidigt ska det bli skönt att slippa den stress som är just nu. Hela min kropp stretar emot och mår inge bra just nu.

På fredag blir det lite kalas här hemma, Wilma längtar att få träffa sin kompisar och äta tårta ;) Idag har vi fixat presenter till henne och jag tror att hon kommer att bli jätte glad. Hon kommer att få en Barbie, en klänning med Snövit, påslakanset med Tingeling och 2 tavlor med prinsessor. Bara saker som hon gillar med andra ord ;) Av mormor och morfar kommer hon bland annat att få filmen Snövit...

Igår var de här och satte in kaminen. Det blev jätte fint! Trodde inte att det skulle se ut som det gjorde då jag kom hem i går kväll, men de hade varit duktiga och fått den på plats och Magnus hade hunnit städa. Så nu väntar vi bara på det sista som ska göras så vi får testa den ;)

Till sommaren blir det att lägga nytt golv i hallen, mörkt klinker har vi tänkt, och tapetsera om. Kanske tar vi oss an köket också...dock kommer det inte att bli som jag önskar att vi skulle göra. Men en förbättring är ju bättre än inget :p Tycker vårt kök är så otroligt fult att jag skäms över det :s Men samtidigt så fyller det ju sin funktion, det går laga mat där, äta och t o m plugga ;) Vi behöver ju inte göra så avancerat, lite nytt kakel, nya bänkskivor, nya tapeter och måla köksluckorna lite så blir det ju som nytt... Ja vi får se vad som blir. Beror ju också på tid och pengar :p

Är så otroligt less på denna jävla smärta nu. Idag hade jag så ont att jag kände mig svimfärdig :s och mådde illa... Orkar inte med detta mer. Det blir FÖR mycket. Förhoppningsvis blir det bättre med mindre stress och mer sömn...

På tal om sömn så ska jag FÖRSÖKA få mig i säng tidigt i kväll och förhoppningsvis sova gott i natt.

Kram!

Inga kommentarer: