lördag 20 mars 2010

Helt slut...

Nu är den energi som fanns i denna kropp helt slut...igår kväll var det fullt upp med att fixa allt inför klädbytardagen i dag och sen handla där och idag har jag jobbat där. Var snäll och stannade en stund extra för att hjälpa till med nedpackningen, så jag var inte hemma förrän vid 16 tiden idag.

Skrattade lite då jag hämtade kuvertet med pengarna av det jag sålt. Fick tillbaka lika mycket som jag köpt för. Så med andra ord så kan jag säga att jag bytt kläder ;) Barnen är i allafall väldigt nöjda med alla kläder som de fått. Hittade massor med fint till Maja...insåg hur stor hon faktiskt har blivit. Tyckte alla byxor såg så himla långa ut när man stod där i går och tittade, men när hon väl provat i dag så är de ju perfekta...

Tyvärr måste jag säga att det är nog magsjuka vi har i huset igen... :s När jag kom hem så klagade Jesper på ont i magen och inte långt efter det så kräktes han. *suck* Vill inte! Nu är det väl då bara att vänta på att man själv ska trilla dit :s Men i så fall vill jag vara fräsch igen innan nästan lördag då jag har nått inplanerat ;)

Nu ska vi se film och bara mysa...

Kram!

1 kommentar:

Myzan sa...

Hoppas ni inte trillar dit allihopa igen :S