söndag 28 mars 2010

På g

Nu är vi i allafall lite på g. Golv till kök och hall och tapeter till köket är inhandlade. Vi har bestämt vilken färg vi ska ha på skåpluckorna i köket och vilka handtag vi ska ha. Köpte ett på Jula idag för att testa och det blev SKITFINT! I morgon ska jag fara och köpa färgen till luckorna och färg till stommen. Så kanske jag kan börja måla under nästa helg...som dessutom är 2 dagar extra ;) Våra helger brukar ju ändå inte vara så händelserika så då kan vi gott hålla på med det trots att det är påsk...

Jag har även beställt köksfläkt nu i kväll. Har hittat belysning som jag vill ha över diskbänken och en lampa att ha över köksbordet också... Vi får se om det också blir nytt bord och stolar. Vi får se om/var jag får sommarjobb och hur mycket extra pengar det trillar in där.

Kan inte låta bli att sitta och kolla på saker och räkna på olika alternativ ;) Så tyvärr så har pluggandet inför den praktiska examinationen inte gått så där bra som jag hade hoppats på :p Så ni får hålla tummarna att det går bra ändå ;)

Snön har även i dag vräkt ner...det verkar liksom aldrig ta slut :s Att det sen också har blåst gör inte saken bättre... Jag har jätte ont i dag, men jag tränger bort det så gott jag kan nu då jag har nått jag verkligen vill göra att tänka på ;)

Nu SKA jag läsa lite Handbok för hälso- och sjukvård...efter jag tagit hand om tvätten ;)

Kram!

Inga kommentarer: