fredag 26 mars 2010

Oj vad jag vill

Har i dag efter middagen suttit och kollat på vad det skulle kosta med olika saker till den renovering vi  vill göra här hemma. Efter lite omprioriteringar och ändringar i hur vi hade tänkt så kommer vi nog att kunna göra mer än vi tänkt för i princip samma summa.

Så det blir mest troligt att vi tar itu med dessa saker under vår och sommar. Kommer förhoppningsvis att bli jätte fint! Längtar verkligen att få göra om så jag gillar det jag ser och slipper "skämmas" över hur det ser ut...för jag gillar verkligen inte hur det ser ut här hemma idag... Vill ha FINT! Just nu så hatar jag t ex vårt kök :p

Nu är det helg igen...och tyvärr så är inte vädret vad jag hade hoppats att det skulle vara... Kanske grusas planerna för i morgon, kanske ordnar det sig... Annars får det bli en annan dag det blir av. Men det SKA bli av, så är det bara.

Måste försöka se till att läsa på inför den praktiska examinationen på måndag...vet ju inte vad det är jag kommer att måsta göra, så det gäller att läsa på om alla sakerna :p Hade tänkt göra det under denna dag, men det slutade med att jag i stället såg på streamade föreläsningar...

Nu blir det nog att krypa ner under täcket och titta på tv en stund. Hoppas att jag har fått ett mailsvar i morgon då jag vaknar så jag får veta om det blir av eller inte i morgon ;) Eller om det flyttas fram...

Kram!

Inga kommentarer: