onsdag 16 december 2009

1 dag kvar

Sen är praktiken över... Skulle egentligen ha slutat snart, men jag fick gå hem redan 18,30. De ssk som var i kväll gav mig några saker att göra och sen fick jag gå hem, de sa att jag var duktig, noggrann och ansvarstagande...och att jag kommer att bli en bra ssk. Det tackar jag för! Det är inte ofta jag får höra positiva saker...eller så är det jag som hör de.

Känns som att vad jag än säger så blir det fel...och är jag tyst är det också fel... Så mycket tankar... Måste inse att det mig det är fel på, inte alla andra...

Snö, snö... Satans jävla snö! Hatar vinter...hatar snö! Ångest, tårar som bränner bakom ögonlocken...satans jävla skit!

Vill ha ledighet, samla mina tankar...hoppas bara det räcker...

Nu skiter jag i att ha bloggen låst. Skiter i vem som läser... Ska bli spännande att se om flugorna fortfarande dras till skiten :p

Kram och go natt!

Inga kommentarer: