fredag 18 december 2009

Tillbaka till skolan

Ja idag var det åter till skolan. UNDERBART! Oj vad jag har saknat vissa av brudarna, och det var så kul att få träffas igen. Vi var först en stund på KTC för att bli visad några saker, sen var vi några som åt lunch tillsammans och sen till skolan och träffas i PBL-grupperna. Så otroligt skönt att få prata av sig all skit som praktiken har inneburit...känner mig typ 10 kg lättare nu :p

I dag har jag fixat inför Majas kalas. Hon kommer att ha kalas den 29:e så kusinerna från Halmstad får vara med. Jag har bokat prinsessrummet på Leos lekland här i stan. Gissa om det var en överlycklig tjej då jag berättade det ;) Det blir inte så där super många... Det blir vi, kusinerna och barnen Nordlöf. Men det är ändå 9 st vilda ungar :p ;) haha Hoppas att det kommer att bli kul...för Majas skull...

På tal om Maja så hade jag en överlycklig tjej då jag hämtade de på dagis. Hon hade fått en påse med kläder från Gabbis. Så här i kväll har hon och Wilma provat kläderna och hon är sååå glad. Tror att Gabbis nu är ännu mer favorit för Maja ;)

Känner mig överkörd idag... Vaknade med extrem smärta i ryggen, upp i nacken och vidare i huvudet :s Fy fan! Har känns mig som en zoombie eller nått. Hade så ont då jag stod och lagade mat att armarna skakade... Den smärtan har jag aldrig tidigare känt av. Hoppas att jag ska slippa gå och ha ont nu då man är "ledig". Måste orka skriva klart examinationsuppgiften...gärna så fort som möjligt så man kan ta det lugnt.

Jag har kommit fram till en sak...efter en del funderande... Nu vet jag hur hon kände sig...nu förstår jag...inte roligt alls.

Sängen...den står där borta och ropar på mig. Ska bara orka ta mig dit också. Huvudet spränger, ryggen värker och jag känner mig aningen yr också. Kanske lika bra att stänga ner här och krypa ner under täcket och se till att få lite skönhetssömn så man kan visa sig från sin bästa? sida i morgon då vi ska på julbord :p

Go natt med er!

Kram!

Inga kommentarer: