söndag 27 december 2009

Jävla satans snö!

Fan vad jag hatar denna jävla snö! Fortfarande så vräker det ner...det verkar aldrig ta slut! All denna jävla snö ger mig ångest...fy fan alltså...det går inte beskriva hur jag känner då jag ser att det snöar...  Sen blir man i princip hånad för att man hatar snön och mår dåligt av den. Inte fan hånas folk som inte klarar av att vara i stora folksamlingar...

Det är helt ok med lite snö, så där så det i allafall är vitt ute. Men det här! Det här är fan sjukt mycket...och mer verkar det komma också.

I dag blir det nog att bara vara inne...i allafall för mig. Magnus är ute och kämpar med snön som fallit och plogkanten. Jag ser till att tvättkorgen blir tom och garderoberna fulla igen ;) Sen ska jag nog ta och dammsuga lite också. Fan man tappar lusten till allt då det är sånt här väder ute...

Kanske man också skulle ha påbörjat pluggningen. I allafall läsa om venprovtagning, injektioner och pvk. Det är ju inte läge tills vi ska ha den praktiska tentan, bara en vecka drygt.

Här hemma är det livat och bråkigt. Har en 6 åring som är fullkomligt galen och inte snäll med sina syskon många sekunder :s eller sina föräldrar heller för den delen... Men det är väl vad jag förtjänat... Det går inte en halvtimma mellan gångerna någon är ledsen, inte ens en kvart skulle jag tro. Fy fan!

Ska bli kul att se hur han är då kusinerna kommer, om han kommer att låta likadant mot de som han gör mot sina syskon och de barn han brukar leka med... Börjar tyvärr tro att det är nått fel eller så.

Kalas för Maja på tisdag. Ska bli skoj för barnen att få busa av sig lite. Maja längtar massor och sååå glad att det blir av, och att hon får leka med sina kompisar ;)

Nä, den vikta tvätten tar sig inte in i skåpen utan min hjälp... Så det är väl bara till att lyfta på arslet och göra lite nytta ;)

1 kommentar:

Myzan sa...

Det räcker med snö nu ja, men tyvärr så ska det visst snöa till ca 20 i kväll, för ett uppehåll över natten å fortsätta i morgon. :S