måndag 7 december 2009

Måndag avklarad

Vilken förmiddag alltså... Var med på en operation idag, de tog bort en bit av en tunntarm. Skit häftigt att se hur det ser ut i magen, man fick ett helt ny syn på anatomin i magen om jag säger så ;) Trodde att jag skulle svimma eller nått, men icke. Inte ens känningar att vara i närheten. Det enda som var jobbigt var att stå, min rygg är inte i toppform i dag...

I morgon är det dax för mittbedömningssamtal med huvudhandledaren och klinisk lärare. Spännande, spännande... Har en del att ta upp känner jag och en del frågor...kanske jag skulle ha skrivit ner de så jag inte glömmer bort de då man väl sitter där i morgon :p

Efter middagen i dag for jag och handlade julklappar med Mattias. Så nu är han klar. Vi är också klar...nästan. Men vi vet vad som ska handlas till de som är kvar, så det gäller bara att "få tummen ur" och fixa det :p Känner mig faktiskt riktigt nöjd att jag varit så duktig att det mesta är klart. I morgon tror jag att jag ska göra klart julkorten, eller det är egentligen bara kvar att skriva adresser på kuverten och köpa frimärken och sen posta...

Trött, trött, trött och ont, ont, ont! Var så glad här i helgen att jag inte haft nått nämnvärd smärta den senaste tiden och så kommer den som ett brev på posten idag... *suck* Aldrig ska man få glädjas nå länge, alltid ska det vara nått skit! Som om det inte räckte med allt annat som är nu...jaja!

Nedräkningen fortsätter...10 dagar kvar!

Ha det gott!

Kram!

Inga kommentarer: