söndag 27 december 2009

Söndag kväll

Det är visst söndag idag... Snacka om att man blir dagavill då det här helg mitt i veckan :p Men nu blir det i allafall 3 vanliga dagar. Eller vanliga och vanliga vet jag inte, vi är då ledig hela familjen. Ska eventuellt försöka få mig i väg på stan för att kolla rean. Vill sååå gärna hitta nått, men jag vet inte vad jag är ute efter.

Det är som fan att julen sätter sina spår på vågen :p Men det är tur att jag kan motionera i källaren nu då det snöat som det gjort. Nu blir det till att hålla sig borta från det där onyttiga och försöka vara duktig och få bort de där jul kilona...inte för att det är mycket egentligen...men de ska inte vara där :p Jag vet att jag KAN bara jag VILL och sätter den sidan till ;)

Idag har jag tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt och lagt undan tvätt... Duktig har jag varit minsann ;) Fast Magnus har nog varit snäppet duktigare, han har skottat 2 ggr idag...

Funderar på om jag kanske skulle ha gått och lagt mig...så man får sug upp vettig tid i morrn och inte som i morse...9,30 :p Men det händer inte ofta att det är lugnt så man kan ligga så länge.

Förresten, visst blev det tjusigt i bloggen då jag fräschade upp lite? Det tycker i allafall jag...

Ha´t bra!

Kram!

Inga kommentarer: