torsdag 17 december 2009

It´s over!

Praktiken alltså! Det var med lätta steg jag gick därifrån...speciellt efter att ha varit på bedömningssamtalet. Fick höra att jag inte låg på gränsen till att bli godkänd, utan en bra bit över. Det tackar man för. Särskilt med tanke på hur jag kände det för 2 veckor sen...då var jag på vippen att hoppa av allt.

Nu är det bara den hemska examinationsuppgiften kvar att skriva...och jag MÅSTE se till att börja med del 2 på den. Men jag verkar inte hitta nån bra och vettig vetenskaplig artikel som passar... Får testa igen då jag inte har så jävulskt ont som jag har ikväll.

I morgon är det 1,5 timme på KTC och sen skolan efter lunch...så det känns som en lugn dag. Ska bli skoj att träffa alla igen. Vissa har jag faktiskt saknat riktigt mycket!

Har börjat planera för Majas kalas, ska bara ringa lite i morgon för att kolla om det går som jag tänkt. I så fall kommer Maja och alla barn det berör att bli jätte glada ;) Återkommer med mer detaljer då jag vet hur det blir...

Snart blir det sängen för mig...har så fruktansvärt ont nu i kväll att jag vill krypa ur skinnet typ :s

1 Vecka kvar till julafton... ;)

Kram!

Inga kommentarer: