lördag 26 december 2009

Tomt men inte tyst...

Nu har mina föräldrar åkt hem igen...det blev lite tomt, men absolut inte tyst... 3 barn som skriker och bråkar HELA tiden. Fattar inte varför det ständigt ska vara ett jävla liv och himla bråkande. Det är särskilt en av de som inte är på nått vidare bra humör...undra vad fan som är fel?

Håller typ på att bil galen :s Om jag nu inte redan är det...

Skulle bra gärna vilja fara och kolla mellandagsrean, men det är inte kul att fara själv. Att fara med de här hemma är då ingen idé, då lär jag inte få kolla nått. För de hatar att gå i affärer. Magnus hade på förslag att fara till Umeå en sväng...men det är lönlöst. Han lär kunna kolla sitt, men när det sen är min tur kommer det inte bli nått för då är ungarna less och vill inte längre... *suck*

Snön den bara vräker ner och jag fullkomligt HATAR det!!! Fy fan för vinter och snö!

Har nu äntligen gjort klart och skickat in examinationsuppgiften. Hoppas nu bara att den dugen till ett G och att jag slipper kompletteringsuppgifter. Men med min tur så blir det väl så... Återstår att se...

Nä, kanske skulle man göra nått vettigt... Återkommer kanske senare om jag har nått att skriva.

Kram!

Inga kommentarer: