söndag 6 december 2009

Ny vecka i morgon...

och jag vet inte om jag vill att det ska bli det... Har en olustkänsla i kroppen då jag tänker på vart jag ska i morgon. Vill bara att de närmaste 2 veckorna ska gå jätte fort så det är överstökat. MÅSTE bara se till att samla information till uppgifterna så jag får göra klart så mycket jag bara kan. Men det är inte lätt då man knappt fattat hur de vill ha den. Ska fråga då jag ska träffa min kliniska lärare och huvudhandledaren i veckan. Får jag inget vettigt svar vette det fan hur det ska gå.

Vet inte om det pga hur jag känner för min praktikplats som jag "mår" som jag gör just nu... I allafall så är det en bidragande orsak till att jag känner värdelös, oönskad osv...

Fan man har inget liv under dessa veckor...inte för att jag har nått spännande liv annars heller, men nu finns det då ingen tid alls till nått. Dessutom är man ständigt trött...

Det positiva med denna helg är väl att vi har varit och hälsat på kissen. Barnen fullkomligt älskade honom, och Maja bröt i hop i bilen för att vi inte tog med honom hem idag...hihi Sötnosen! Wilma ville gosa massor. Så jag tror att det kommer att bli toppen bara han flyttar in ;) Längtar!

Hoppsan! Så positiv jag var då... :p Jaja, det får ni leva med...

Hoppas ni andra haft en bra helg!

Kram!

Inga kommentarer: