torsdag 31 december 2009

Med glädje...

så avslutar jag året 2009...som faktiskt i det stora hela varit ett jävla skit år! Visst, det har funnits små ljusglimtar. Men de är tyvärr inte många.

Med fasa går jag in i 2010. Vill absolut inte att det året ska bli som detta varit, men har en känsla att det kanske t o m blir värre än 2009...

Vad minns vi från året som gått då... Hmm...få se nu... Jag började läsa till sjuksköterska och träffade några helt underbara människor, det blev sommar och jag jobbade massor, en resa till Stockholm med flyg (min första flygtur nånsin) för att se musikalen Buddy Holly, vi skaffade katt och under julhelgen snöade det MASSOR. I år har jag dessutom förlorat massor, mer än somliga kanske tror och förstår...och det gör ont!

Mitt nyårslöfte blir att jag ska (i allafall försöka) skaffa fler vänner (hur man nu gör det)...som vill umgås trots att vi har 3 barn varav en som kan vara riktigt jobbig. Nån som känner sig sugen på det?
Tar chansen och börjar redan på söndag, tackar dig än en gång för inbjudan. Det betyder mer än du kanske tror att du tänkte på mig...

Sen ska jag fortsätta kämpa med skolan, ska visa att jag KAN. Hoppas på en bättre VFU placering nu i februari och att jag inte blir så där nedtryckt igen...

Nu ska jag försöka vara duktig och börja plugga medan Magnus och barnen är och leker med kusinerna och det är lugnt och tyst i huset.

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton. Vår ska spenderas här hemma, bara vi. Titta på film och slappa i soffan...som en vanlig helgkväll alltså.

GOTT NYTT ÅR alla mina läsare!

KRAM!

Inga kommentarer: