onsdag 9 december 2009

En bra dag!

Idag har det nog varit den bästa dagen hittills på praktiken. Jag har fått göra massor, fått höra att jag är duktig och sånt. Har alltså gått med en helt underbar ssk idag, dessutom har hon det finaste namn man kan ha...Maria Carlsson ;) haha

Idag känner jag mig för första gången positiv, i dag tror jag på att jag kommer att klara mig...att det här kommer att gå bra. Det är en skön känsla...känner inte paniken längre. Eller jo...lite, men det är bara över examinationsuppgiften.

Nu är jag ledig i morgon och det är behövligt. Dessutom hinner jag fara på artikelsökningen som skolan erbjuder i morgon eftermiddag. Ska bli skönt att få ledigt mitt i veckan. Känns lite tungt att måsta spendera hela helgen där uppe, men det ska nog gå bra...

Hade en riktig mysstund med mina stora barn här i kväll... Det har inte hunnits med på länge...att bara sitta i soffan och mysa och kramas. Det behövdes, för oss alla! Nattningen var mycket lugnare efter det också.

Jag är så glad, för jag hinner följa och se Jespers luciatåg på fredag i och med att jag fick kväll då. Hinner även med att fara med Maja på ögonmottagningen utan att måsta stressa. Hade jätte dåligt samvete i söndagskväll och kunde knappt somna för att jag tänkte på det och kände mig som världens sämsta mamma...men det ordnade sig ;)

Försöker att inte tänka så mycket...men tyvärr så gör jag det, och stundvis blir det jobbigt.

Nu ska jag bara slappa och kika på tv och faktiskt äta lite godis ;)

Kram!

Inga kommentarer: