tisdag 15 december 2009

Det snöar

Det blir vitt och ljust ute...men det är snö... Snö innebär massor med problem anser jag. Man måste skotta, sopa av bilen, man blir sen. Nä fy fan för snö. Jag fullkomligt HATAR vinter och snö. Snön som faller kan jag inte se som nått mysigt, det ger mig snarare ångest. Att måsta skotta gör att jag får ont, ondare, ondast...

Har varit ledig i dag, men tro inte att jag har fått något gjort. Jag har bara slappat HELA dagen. Har inte vikt tvätten som ligger och väntar på att bli vikt, har inte börjat skriva på den stora uppgiften som jag hade tänkt, jag har inte städat fast det egentligen behövs...jag har inte gjort nått! Helt underbart på ett sätt, men lite dåligt samvete får jag också...

Bara 2 dagar kvar av praktiken typ...funderar på att strunta i att fara dit på fredagmorgon, ska ju vara på KTC kl 10 och sen på skolan efter lunch. Hinner ju ändå inte göra så värst mycket på de få timmarna, och det gör nog varken till eller från om jag blir godkänd eller inte. Har ju bedömningssamtalet på torsdag kl 14 och då får jag ju veta om jag är godkänd eller inte. Men jag tror nästan det då jag fått gå med en och samma i 5 dagar.

Längtar till lördag då vi ska och äta julbord med Magnus jobb på Aurum. De senaste åren vi varit där har det varit jätte god mat, så jag hoppas att det är det även i år. Nu ska även barnen få följa med :p Hoppas de är snälla och skötsamma... Haha! Nu var jag nog optimist :p

Annars då? Totalt jävla öken i det sociala livet... Hoppas att det vänder bara praktiken är över och alla måsten är bortstökade. Men med min tur så gör det väl inte det... Får väl sikta på att skaffa ett nytt då utbildningen är klar...om si så där 2 år lite drygt :p

Sova...det ska jag snart göra... Måste ju försöka samla på mig lite sömn då det inte kommer att bli så mycket mellan onsdag och torsdag...slutar 21,30 i morrn och börjar 6,45 på torsdag... *suck*

Kram till er alla som orkar läsa mina boooooring inlägg.

Inga kommentarer: