måndag 14 december 2009

Helgen är slut

och det är även måndagen snart.

Nu har jag bara 2 dagar kvar av praktiken. Ska bli skönt med lite ledighet, trots att det är massor som ska hinnas med att göra och massor att plugga. Men då får jag i allafall SOVMORGON! Hatar att måsta kliva upp 5,30 och hasa sig i väg. Det vore väl en annan sak om man fick betalt för det man gjorde, då hade det inte gjort så mycket :p

Efter jag slutat i dag och hämtat barnen så lämnade jag av Jesper hemma och for med tjejerna till frissan. Så nu är de julfina i håret. De var överlyckliga för de fick även lite färg i håret, en rosa och en lila slinga på de var... Wilma är ju för go, när hon som klippt henne var klart och visade med spegeln så säger hon: "Oj så snygg jag är!" haha Gotjejen... ;)

I morgon är jag ledig...och då ska jag typ bara slappa... Kanske påbörjar jag den stora examinationsuppgiften så att jag blir klar med den någon gång. Men jag ska i allafall vila upp mig har jag tänkt.

Om en vecka så har vi vår lilla kisse här hemma *längta*

Nä...fortsätta glo på tv och sen blir det sängen.

Kram!

Inga kommentarer: