lördag 19 december 2009

Julbord

Då hade man varit och ätit julbord då... Mumsigt och trevligt, men oj så mätt jag är :p Barnen skötte sig riktigt bra så de är vi stolta över. Wilma höll på att bli kidnappad av vår bordsgranne som hon flirtade in sig hos :p Han skojade med henne och hon busade tillbaka...så han ville ta med henne hem. Men hans barn ville inte ha en liten bajsmaskin som kliver upp klockan 6! Haha! Så vi fick behålla henne...

Tycker det är mycket trevligt att Magnus jobb bjuder in hela familjen då det är julbord. Den här gången var det väldigt många som hade med sina barn och det var riktigt skoj, även för barnen. Så jag ser emot nästa år och hoppas att det även blir då.

Någon som har lite extra tid över? Skulle ha haft några timmar till på dygnet. Känns som om jag har alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid... Har känt mig tokstressad över att jag inte hunnit göra så mycket som jag kanske borde på examinationsuppgiften, så nu när jag sitter och väntar på tvättmaskinerna ska bli klar så har jag försökt "ordbajsa" ihop lite i allafall. Så i morgon måste jag se till att sätta mig och skriva och även läsa i böcker så jag kan litteraturanknyta också...

Sen måste jag se till att städa också...så det bara är till att dansa med snabeldraken en vända på onsdag innan mina föräldrar kommer hit :p På eftermiddagen ska vi till familjen Nordlöf och äta och fika, Evelina blir ju lite äldre på måndag så det ska ju firas :p ;)

Nu tror jag det har tystnat i källaren, så nu kan jag nog gå ner och hänga tvätten och sen kryper jag ner under täcket för att om möjligt få en gnutta skönhetssömn!

Kram!

Inga kommentarer: