onsdag 30 december 2009

Det gör ont...

Aj vad det gör ont... Idag är det inte bara den vanliga smärtan som gör ont, idag är det även en annan smärta. Trodde inte det skulle göra så ont som det faktiskt gör. Blir t o m ledsen. Det är tungt, riktigt tungt nu. Tyvärr tror jag det kommer att bli tyngre också...

Dagen idag har inte bestått av så vidare mycket. Vi åkte i väg till Myrorna för att kolla om skridskor till Jesper. Farfar tipsade oss före jul om att han sett där. Väl där hittade vi skridskor till både Jesper och Maja, ett par fodrade stövlar och ett par byxor till Wilma, 2 kjolar till Maja och sen en lite så där ful/tuff mössa till Jesper.

Sen en snabb sväng förbi en affär i stan för att kolla om en overall till Maja...som vuxit ur sin. Men det fanns inte kvar nån i rätt storlek...typiskt!

Här hemma har jag inte gjort ett piss...inte ens börjat plugga till tentan. När har jag tänkt göra det då? Kanske i morrn...eller nån annan dag.

När jag tänker efter så har jag faktiskt gjort lite ändå... Gjorde en super god laxpaj med pappas gravade lax. Mums så god den blev! Sen har jag myst med världens goaste kisse...han är sååå sällskapssjuk. Sätter man sig i soffan så kryper han gärna tätt intill och kurrar. Gofisen! Det är nått jag verkligen har saknat... Det är någon som verkligen gillar en i vått och torrt...

I morgon...nyårsafton. Vad tycks om det då? Tja...återstår att se...

Kram!

1 kommentar:

Maria K sa...

Hoppas du börjar må bättre på alla sätt. Apropå tentan har jag heller inte börjat plugga, men eftersom jag satt med examinationsuppgiften till i tisdags tycker jag att jag behöver vara ledig i alla fall över nyår ;-). Gott nytt år på dig gumman! Nytt år, nya tag ;-).
Kram