tisdag 29 december 2009

Leos lekland

Idag var dagen då Maja hade sitt kalas på Leos lekland. En mycket stolt liten tjej satt där i prinsess stolen och åt marängsviss... Sen blev det massor med lek och bus i kanske 2,5 timme innan de var trötta och ville fara hem.


Maja i prinsess stolen



Alla kalasande barn. Mina vilda ungar, barnen Nordlöf och kusinerna Wigroth.



Maja och Casper hoppar studsmatta

Wilma hade skit roligt och ville inte följa med då vi skulle fara hem, hon skrek som en stucken gris och sprattlade med benen då jag bar henne...haha! Vår lilla tokfia.

Här i kväll då jag kollade mailen hade jag fått från min lärare. Tydligen hade inte filerna med examinationsuppgiften och artiklarna till inte följt med :s Satan, jävla skit! Skickade de en gång till och hoppas nu att de kom fram. Ska ringa henne i morgon och höra så de kom med den här gången och så hon inte anser att de kom in för sent... I så fall vet jag då inte vad jag gör...orkar inte med mer tjafs den här kursen. Håll tummarna att det ordnar sig...

Nä...fortsätta bråka med barnen som inte vill sova och sen själv gå och lägga sig...

Kram!

Inga kommentarer: