måndag 28 december 2009

Lite shopping

I dag blev det lite shopping för mig. Magnus skulle förbi på jobbet och fixa nå saker till bilen så jag bad honom släppa av mig på stan. Kikade lite på mellandagsrean, köade lite här och där, hittade mig ett par jeans för halva priset, ett linne och en skjorta för ordinarie pris... Tur man fått pengar i julklapp så man hade råd ;)

Men jag måste säga att jag är lite besviken på utbudet i stan...eller så är det för att man blir så hemmablind :p Tycker inte det fanns så mycket... Skulle bra gärna dra iväg till nån annan stad för lite shopping. Men hur kul är det med 3 griniga ungar med sig? Jaja, vi får se hur det blir...och om det blir. Men det skulle verkligen vara skoj.

I morgon är det äntligen dax för Majas kalas i prinsessrummet ;) Som hon längtat... Ska bli riktigt skoj. Även vi föräldrar får ju leka ;) haha

Snön den har fortsatt att vräka ner...även om det har lugnat ner sig en aning. Men alltså nu får det faktiskt lov att räcka. Nu finns det snö så det räcker och blir över :p

Snart nyårsafton...vi får se vad som händer då. Inga planer än så länge, men Magnus syster med familj är uppe från Halmstad så kanske hittas det på nått med de...eller så sitter vi ensam hemma...

Nä nu ska jag fortsätta kolla på tv...det är min nya favvo serie på tv3 nu, Trauma. Gillar verkligen sånna där serier med sjukvård ;)

Kram!

1 kommentar:

Sarah sa...

Utbudet är nog inte så imponerande här heller men kom till Piteå så drar vi en runda :)