onsdag 30 december 2009

Det är lugnt...eller?

Fick tag på kärringen efter att ha försökt ringa henne si så där 5 ggr inom 1 timme :p Sur som en citron var hon för att jag "störde" då hon var ledig. Frågade om hon fått filerna nu då, men hon hade inte kollat och skulle minsann inte göra det förrän till veckan då hon jobbar igen...

Frågade om hon kommer att räkna det som en sen inlämning, men nä det skulle hon nog inte göra... Jag hade ju försökt skicka i allafall :p Snacka sur! Hon anser att VI ska lägga ner all vår tid i princip, men själv kan hon inte "bjuda till" då nått händer...nähä då! Skulle nu inte förvåna mig om hon har taggarna utåt då hon ska läsa den och ger U. Då har hon inte sett mig arg och irriterad...

Vad ska man hitta på i dag då? Förmodligen IGENTING! Sur och gormig 6 åring så det sprutar om det. Hade gärna velat åka iväg på shopping, men det kan jag nog glömma... Får väl vara duktig och börja plugga till tentan i stället...

Inga kommentarer: