fredag 4 december 2009

Total trötthet

Fy attan alltså så trött jag är...men det är ju inte konstigt med tanke på hur många tidiga mornar det varit denna vecka :p Det kommer även att bli så nästa vecka. Bytte tid på måndag, skulle egentligen gå kväll då men valde att komma dit 6,45 och gå hem 14,15 i stället. Allt för att få vara med på en operation ;) Ska bli spännande...

Helgen är här...igen! Hur fort går egentligen tiden? Visst har den börjat gå fortare än det gjorde förr i tiden? haha

I morgon är det storhandling som gäller. Måste ju fylla på kyl och frys...sen blir det först till jul det ska storhandlas igen ;) Sen måste jag väl sätta mig och läsa igenom en massa och försöka mig på att göra nått åt uppgifterna vi har att göra. Magnus har fullt upp ute i garaget, så jag hoppas att barnen är lugna så jag kan göra nått :p

Nedräkning till praktiken är över...stundvis är det skitskoj, men tiden räcker inte till allt som ska och borde göras. Stressad till tusen, toktrött och allmänt jävla slut. Hoppas att man fortfarande har ett liv då de här veckorna är över...

Har nog inte så mycket mer vettigt att skriva...inte för att det jag skrivit varit speciellt vettigt :p Ska nog ta och göra nått annat nu. Ha det bra!

Kram!

Inga kommentarer: