onsdag 23 december 2009

På begäran

Så kommer här en bild på vår lilla "bebis" Tiger ;)





I måndags flyttade denna lilla söta och goa kille in hos oss. Han är hur skön som helst, en riktig myspropp, kurrar så fort man petar på honom. En väldigt social liten kille som hela tiden vill vara där vi är. Barnen är ibland lite smårädd för honom, men det är när han busar som mest :p ;) Wilma har i allafall tuffat till sig och leker med honom nu.

Jag har inte haft tid att skriva nått de senaste dagarna. Har suttit och kämpat med examinationsuppgiften som nu i det närmaste är klar. Bara lite finslipning kvar att göra, men det tar jag typ på söndag eller så. Nu har jag tänkt njuta av julen ;)

Satan vad det har snöat ute! Jag HATAR verkligen denna snö... Skulle inte förvåna mig om det kommer att bli som julen -05. Då snöade det så mycket att när de väl kom och plogade så var plogkanten nästan 1 meter hög :s Det vill jag inte ha igen...

Nu blir det snart sängen för mig...det är ju en dag i morgon, en speciell dag ;) Med massor att göra :p Men det ska bli sååå himla trevligt.

Go´natt...

Kram!

Inga kommentarer: