onsdag 4 mars 2009

Bara en dag kvar nu

I morgon är det min sista dag på vfu:n, och sen blir det tillbaka till skolan igen! Längtar faktiskt...

På fredag är jag ledig, och då har jag tänkt fara på stan och se om jag kanske hittar nån present till Wilma bus som fyller år nästa torsdag. Lite svårt att veta vad man ska hitta på, men nått ska jag nog hitta.

Börjar känna mig lite smått stressad inför tentan...borde egentligen sitta och läsa, men är på tok för trött för att göra det. Måste sätta mig i helgen och börja. Har dessutom några föreläsningar som finns på internet som jag måste titta på också... *suck* Varför har inte dygnet fler timmar?

Nu blir det en tekopp och sen i säng...börjar ju 7 i morrn igen...

Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in och lämnar ett litet hej!
Går det bra med skolan och sånt?
Är ganska förkyld nu, så jag ligger mest å ser filmer, med gott samvete :D
Har skaffat en ny sida www.reikiwomen.webs.com
Hälsa trollen från mig!
Kramar i massor, tror inte de smittar denna väg :D
Syrran