onsdag 11 mars 2009

Jag åkte dit jag med

Jag trodde att jag skulle slippa...eller i allafall hoppades. Men så var inte fallet. I går kväll stod det klart att även jag åkt på den där vidriga magsjukan :S Idag känns det i allafall bättre, men jag är inte så sugen på att äta...

Känns bara så typiskt att man ska bli sjuk när det massor på skolan som ska göras. Men det är inte så mycket att göra åt det, bara hoppas att det ordnar sig i allafall... Kunde ju ha varit onsdag om 2 veckor i stället och då hade det fan varit katastrof vill jag lova...då är det tentan.

Sitter här hemma med bara småtjejerna, Jesper har fått följa med farmor och farfar en sväng till Umeå och kommer hem någon gång i kväll. Skönt för han att få komma bort lite, men även skönt för mig att bara ha 2 hemma. Har faktiskt kunnat sitta och läsa lite då de är väldigt duktiga på att leka tillsammans...i allafall stundvis.

Hoppas nu att det här är slutet på magsjuka och även andra sjukdomar för den delen... Börjar vara rätt så less måste jag säga. Vill inte att det ska bli mer magsjuka här hemma nu, så mamma och pappa vågar sig hit i helgen och fira lilltrollet som fyller 2 år i morrn...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Det är inte trevligt med magsjuka
:( Hoppas du är bättre idag.
Skickar grattiskramar till lilltrollet
Kram till er alla oxå!

Anonym sa...

GRATTIS TILL WILMA 2 ÅR!!!!
Clara skickar grattiskramar