torsdag 19 mars 2009

Fan vad härligt!!!

I dag hittade jag äntligen en bok som kunde hjälpa mig lösa uppgiften, skrev ner lite som kändes vettigt och skickade in den till läraren. Någon timme senare så fick jag mail från min lärare som opponerat på min uppgift och gett den GODKÄNT!!! Så jävla skönt...ett problem mindre ;) Nu är det bara pluggningen till tentan som är på onsdag som hänger över mig som ett gigantiskt moln... Men det ska nog gå.

I dag hade vi seminarium i pbl-gruppen och opponerade på varandras arbeten. Även det gick riktigt bra. Måste säga att vår pbl-grupp är super bra! Vi har sååå roligt tillsammans och skrattar hur mycket som helst. I dag har jag då skrattat så jag har ont i magen :p

Fick nyss ett mail om tentafest den 27:e. Ska faktiskt bli roligt att träffas utanför skolan och göra nått skoj.

Om bara ca 2 veckor är det klädbytardag, och jag har massor med kläder i källaren som jag måste sätta mig ner och märka :p Men det får bli efter tentan, eller om jag kanske tar en stund i helgen som en paus i pluggandet.

Idag då jag hämtade barnen på dagis var det 2 av 3 som var sårade :p Jesper hade fått en isklump på hakan och hade ett sår, Maja hade blivit klämd i en dörr så 2 fingrar hade blivit "skadade". Helt ärligt så är jag lite chockad att de inte ringt mig om det, eftersom hon hade varit JÄTTE ledsen då det hände och gråtit tills hon somnade :p Men nu verkar det då vara ok med henne i allafall. Skönt!!!

Nu ska jag fortsätta se Medium och sen blir det sängen! Natti!!!

1 kommentar:

Anna Mustonen sa...

Uscha det låter inget vidare! Annars brukar dom ju ringa om allt!

Men du när e bytardag och vart? Jag vill shoppaaaaaa! Har inga pengar nä.

Jag vill se BILD på lillan i brallorna! OM det nu var hon som skulle ha dem.